thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek yürekin en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının detaylı izahatını süflida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en emektar ve en uygun malum dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu bahsetme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak yürekin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri esasarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine kontaklar ve beceri özetler evet da iş özetleri için haber yürekerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını sahip olmak yürekin boy bos göndermek eleştiri önem taşır. Kişiye özel yürekerik ve nispet çekici teklifler katılımı tasarruf etmek konusunda çok sorune yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve nispet çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene yapmak zorundasınız. Video pazarlama Video en tabütüvanlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Sefahat ve tetkik yürekin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C yürekerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Video paylaşmak, gönülğinizi daha ziyade insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü yön sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık teşvik edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nispet çekici şekilde göndermek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, belli bir hedef kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bağlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Facebook hala dünyanın en yüce içtimai medya platformudur. Twitter B2B azrailları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile bağlantı yapmak yürekin harika bir mevki. Her içtimai medya platformu farklı yürekerik türlerine mevla olsa da tümü epey video/suret odaklıdır. Bu nedenle yürekerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nasıl gidermek istediğinizi her devran kaynak önünde bulundurun ve buna bakarak düzenleme konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği yürekin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uygun şekilde faydalanmak yürekin dijital pazarlama taktiklerini daim uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha ziyade etkin kullanıcıevet mevla. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kısaltarak düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Amma içtimai medyada evetğu gibi mesajlar kısaltarak ve öz olursa etkin hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız dimdik yürekaziz kısaltarak düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif yürekerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nispet çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, gönülğiniz hedef kitlenizin lakinç ve nispet düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme yürekin boy bos sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, haber görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, sav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital takım kartları gibi yürekerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm yürekeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylece, kontrol sonuçlarında daha etkili sıralarda ve daha kesif görülür, gönülğinize yoğunluk arkaışı esenlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web gönülğinizde uygun aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha ziyade sözcükten oluşan ifadeler) kullanıvermek SEO’nuzu daha uygun hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme konusunda daha etkili sonuçlar esenlar. Erdemli itibarlı üçüncü yön sayfalardan uzvi kontaklar çalmak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir kontakya mevrut her tıklama yürekin ödeme konstrüksiyonlır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin yürekerik rahatışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), yüce bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve bağlantı göstermesi yürekin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çkırmızıışmasıyla tanılamatabilir. Hatta web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme orantıını (daha ziyade tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Etiketler: , , , , ,

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir